Zwroty | Reklamacje | Wymiany
Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 100 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta Towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej. Zarejestrowany klient nie ponosi kosztów dostarczenia zwracanego Towaru do sklepu.
Zwroty i wymiany
Dla klientów zarejestrowanych
- Zaloguj się na konto założone w naszym sklepie trekking.com.pl, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić.
- Wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze.
- Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu.
- Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary.
- Udaj się do dowolnego Paczkomatu InPost i nadaj przesyłkę zwrotną.
Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy. Z reguły trwa to jednak krócej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Państwa dowodu jej odesłania.
Reklamacje
Dla klientów zarejestrowanych
- Zaloguj się na konto założone w naszym sklepie trekking.com.pl, a następnie w panelu reklamacji wybierz towar, który chciałbyś reklamować/wymienić.
- Wybierz reklamację/wymianę klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze.
- W podsumowaniu reklamacji dodaj wiadomość o wymianie na inny rozmiar lub reklamacji i kliknij wyślij (możesz dodać zdjęcia jeśli reklamujesz towar)
- Reklamacja zostanie rozpatrzona przez nasz dział Obsługi Klienta. Po jej zatwierdzeniu w panelu reklamacji zostanie wygenerowana etykieta zwrotu InPost. Pobierz ją i przyklej na zapakowany towar.
- Udaj się do dowolnego Paczkomatu InPost i nadaj reklamowaną przesyłkę.
ZGŁOSZENIE WYMIANY
Oświadczam, że znane mi są warunki wymiany/zwrotu/reklamacji towaru określone w Regulaminie Sklepu.
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI
Zostałem/am poinformowany/a, że moje dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep Luz w celach związanych z realizacją niniejszego zgłoszenia. Zostałem/am poinformowany/a o prawie do dostępu do treści moich danych i ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, niemniej niezbędne do realizacji niniejszego zgłoszenia. Ponadto oświadczam, że podane przeze mnie dane są prawdziwe oraz właściwe do kontaktu w sprawie złożonego zgłoszenia.